کم استهلاک ترین کشنده در ایران - اصفهان تخشا

کم استهلاک ترین کشنده در ایران

یکی از مهم ترین مواردی که برای رانندگان ماشین سنگین در ایران اولویت دارد مربوط به استهلاک کامیون است. اغلب رانندگان در این صنعت به دنبال خرید و به کارگیری کم استهلاک ترین کامیون در ایران هستند. در واقع این مزیت به آن ها اجازه می دهد تا مدت زمان بیشتری از این وسیله نقلیه جهت کسب درآمد استفاده کنند و هزینه های کمتری برای خرابی بخش های مختلف کامیون پرداخت کنند.

در این مقاله می خواهیم به معرفی کم استهلاک ترین کامیون در ایران بپردازیم و پاسخ سوال بسیاری از شما که به دنبال خرید بهترین کامیون های جاده های ایران هستید را بدهیم. بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کم استهلاک ترین کامیون در ایران

1- ولوو FH-500

 ولوو FH-500 ۵۰۰ اسب بخار توان دارد که از همان ابتدای وارد شدن خود به بازار ایران توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. همچنین عنوان مدرن‌ترین و قوی‌ترین کامیون را از آن خود کرد.

کامیون کشنده FH500 در شرکت سایپا دیزل گروه خودروسازی سایپا تولید می گردد . این کامیون با گیربکس قدرتمند ۱۶ دنده  و تجهیزاتی نظیر : کروز کنترل ، فشار سنج روغن ، دکمه استارت موتور خارج از کابین ،GPS و … از محصولات مناسب و قابل اطمینان در میان رقیبان خود در بازار می باشد .

ابعاد و فواصل (ميليمتر)

طول کامیون5890
عرض کامیون (کابین)2550
ارتفاع سقف کامیون تا سطح زمین (بدون بار)4029
فاصله محوری3700
مرکز محور آخر عقب تا انتهای شاسی825

ابعاد شاسی (میلی متر)

عرض شاسی از جلو1080
عرض شاسی از عقب2550
ارتفاع ناودانی226
پهنای بال90
ضخامت8

اوزان (کیلوگرم)

وزن مجموع ناخالص مجاز44000
وزن کل شاسی7592

توجه:وزن ها ممکن است ۱٫۵ درصد زیاد یا کم باشد.

2- اسکانیا R560

بدون شک، کامیون اسکانیا یکی از قدیمی‌ترین کامیون‌های موجود در ایران شناخته می‌شود. شرکت اسکانیا با تولید کردن کامیون‌ها بر اساس مدرن‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را در این زمینه جذب کند.

کامیون اسکانیا R560 کم استهلاک ترین کامیون ایران است و بدون شک یکی از بهترین و قوی‌ترین محصولات شرکت اسکانیا است که موتور ۸ سیلندری دارد و توانسته رقابت سنگینی با دیگر رقبای خود داشته باشد به‌طوری‌که با گذشت چندین سال از تولید آن، هیچ کامیون دیگری نتوانسته نسبت به این کامیون برتری پیدا کند.

3- کامیون‌های ایسوزو

شرکت ایسوزو، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی ژاپنی است که در زمینه طراحی و تولید خودروهای نیمه سنگین و سنگین فعالیت می‌کند. می‌توان گفت محصولات متنوع شرکت ایسوزو می‌توانند تمام نیازهای اقشار مختلف جامعه را برطرف کنند و همچنین جزء کم استهلاک ترین کامیون‌ در ایران محسوب می‌شوند.

پرفروش ترین کامیون های کم استهلاک جهان

کامیون مرسدس‌ بنز آکتروس

یکی از بهترین کامیون‌های موجود در جهان که محصول شرکت دایملر آلمان است و در سال ۱۹۹۵ تولید آن شروع شد که تا به امروز ۵ نسل مختلف از این کامیون فوق‌العاده به بازار آمده است. از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های این کامیون می‌توان به سامانه کمک رانندگی فعال اشاره کرد که به طور خودکار فرایند ترمز، سرعت و هدایت خودرو را کنترل می‌کند. در دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی، شرکت دایملر تراک با برای مونتاژ نسل چهارم آکتروس با ایران‌خودرو دیزل به توافق رسید.

کامیون آنتوس

یکی دیگر از کامیون‌های بی‌نظیر مرسدس‌بنز که شباهت زیادی به کامیون اکتروس دارد و هدف از طراحی و تولید آن؛ حمل بارهای سنگین در مسافت‌های کوتاه است. این کامیون به‌سرعت توانست جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودروسازی کسب کند. می‌توان گفت که مرسدس‌بنز با تولید این خودرو، به اولین شرکت سازنده کامیون‌های حمل بار تبدیل شد.

این کامیون که در سال 2013 در شهر هانوفر آلمان رونمایی شد، دارای تمام سیستم‌های ایمنی حال حاضر دنیا است و در دو مدل Loader و Volumer در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

کامیون ولوو VNL

این کامیون که از بهترین‌های شرکت ولوو به‌حساب می‌آید دارای طراحی فوق‌العاده و بی‌نظیر است که در پنج مدل مختلف تولید می‌شود. تمام مدل‌های این کامیون دارای کارایی بالا و مصرف سوخت بهینه هستند و به طور اختصاصی برای جاده‌های آمریکای شمالی ساخته شده است. کامیون VNL 860 بزرگ‌ترین مدل آن بوده و مدل NVL 300 هم برای مسیرهای کوتاه طراحی شده است.

کامیون وسترن استار 5700XE

وسترن استار که زیرمجموعه شرکت بزرگ دایملر اگ است، کامیون 5700XE را تولید کرد که از قوی‌ترین و بادوام‌ترین کامیون‌های جهان به‌حساب می‌آید. در ساخت مدل‌های مختلف این نوع کامیون از موتورهای DD13، DD15 یا DD16 استفاده شده است.

کامیون فریت لاینر نیو کاسکادیا

این کامیون که محصول فریت لاینر از کشور آمریکا و یکی از زیر مجموعه‌های شرکت دایملر است، از بهترین کامیون‌های جدید در زمینه مصرف سوخت به‌حساب می‌آید. این کامیون علاوه بر قدرت بالا و زیبایی منحصربه‌فردی که دارد از موتورهای DD15 و DD13 در ساخت آن استفاده شده است.

کامیون T680

در ادامه پرفروش‌ترین و کم استهلاک‌ترین کامیون‌های جهان می‌رسیم به کامیون T680 یکی از بهترین کامیون‌های شرکت کنوورث بوده که زیر مجموعه گروه پکار است. طبق گفته مدیران و مهندس‌های کنوورث؛ این محصول پیشرفته‌ترین و مهندسی شده‌ترین کامیون ساخته شده توسط شرکت است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کامیون می‌توان به کاهش مقاومت در برابر هوا، کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌ها، ایمنی بالا، تجهیزات رفاهی و… اشاره کرد.

کامیون ایوکو تراکر

کامیون ایوکو تراکر یک ماشین سنگین است که برای شرایط دشوار توسط شرکت IVECO تولید شده است. در طراحی و ساخت این کامیون از موتور Cursor 13 استفاده شده که قادر است 420 اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین برای معادن و راه‌سازی از این کامیون استفاده بیشتری می‌شود.

خرید و قطعات انواع کامیون از شرکت اصفهان تخشا

شرکت اصفهان تخشا یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه ساخت قطعات یدکی ماشین سنگین است. شما می‌توانید واترپمپ‌های کامیون این شرکت را با بهترین کیفیت ساخت و متریال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

شما می‌توانید برای خرید قطعات انواع کامیون از شرکت اصفهان تخشا به وبسایت این شرکت مراجعه کنید و در میان انواع قطعات تولیدی این شرکت؛ محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید قطعات ماشین سنگین اصفهان تخشا از طریق شماره  ۰۳۱۳۳۲۰۴۷۴۵ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری :
چقدر این مقاله رو دوست داشتید؟
5/5