لوکس ترین کامیون جهان - اصفهان تخشا

لوکس ترین کامیون جهان

ACTROS، ستاره ای برای حمل و نقل طولانی مدت

آکتروس یک کامیون جلوتر از زمان خود است که هم اکنون در حال پاسخگویی به نیازهای دائمی و در حال افزایش حمل و نقل طولانی مدت است. این ماشین به خوبی از عهده شرایط سخت رانندگی طولانی مدت در جاده های پر پیچ و خم بر می آید و تمام آزمون ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است. خلاصه بگوییم اولویت شما هر چه که باش، خواه صرفه جویی، راحتی، ایمنی یا قابلیت اطمینان، کامیون Actros ضمانت تمام این موارد را به شما خواهد داد.

تکنولوژی کابین در حمل و نقل طولانی مدت

Actros L با سه نوع مختلف فناوری کابین، کابین بهینه را برای تقریباً هر نیاز در حمل و نقل از راه دور و حمل و نقل توزیع سنگین ارائه می دهد: عرض 2500 میلی متر، سه طرح سقف (StreamSpace، BigSpace و GigaSpace) و یک طبقه هموار.

1- کابین GigaSpace L

عرض و ارتفاع قابل توجه 2.13 متری از کف تا سقف بین صندلی‌ها، آن را به بزرگ‌ترین و راحت‌ترین کابین Actros در اطراف تبدیل می‌کند و برای نیازهای فضایی یک تیم دو نفره مناسب است. فضای داخلی و انبار سخاوتمندانه به راننده و کمک راننده آزادی حرکت و گزینه های متعددی برای ذخیره سازی می دهد. این امکان را برای دوره‌های آرامش آرام و نظم در کابین فراهم می‌کند. طرح رنگی جدید طراحی داخلی نیز باعث رفاه می شود و به وضوح محل کار و زندگی را از یکدیگر جدا می کند.

2- کابین BigSpace L

فضای داخلی بزرگ با کف مسطح و امکانات انبار سخاوتمندانه فضای کافی را برای راننده و کمک راننده تضمین می کند و استراحت و مراحل استراحت در کابین را فراهم می کند. امکانات و محفظه های متعدد انباری، داخل خودرو را مرتب نگه می دارد.

 3- StreamSpace L-cab  

اکتروس، کامیونی مطابق با نیاز راننده

Actros دقیقاً مطابق با نیازهای راننده طراحی شده است. درست مانند بسته‌های تجهیزاتی که کار را آسان‌تر و کارآمدتر می‌کنند.

پکیج رانندگی لوکسترین کامیون جهان

پکیج رانندگی با فرمان چرمی ممتاز، کرکره های خورشیدی غلتکی برقی، کرکره های ضد آفتاب در سمت راننده و کمک راننده، آینه اصلی و سیستم قفل مرکزی پیشرفته عملی، بدون استثنا برای نیازهای راننده و برای افزایش راحتی در جاده طراحی شده است.

صرفه اقتصادی لوکس ترین کامیون جهان

این بسته برای تضمین رانندگی به خصوص کارآمد تنظیم شده است. این امر، از جمله، به‌وسیله جانبی آیرودینامیکی 1 و پوشش‌های کف زیرین کمک می‌کند، که مقاومت هوای Actros را به شدت کاهش می‌دهد. به این ترتیب شما همیشه قادر خواهید بود با روشی کم مصرف رانندگی کنید.

تهویه هوا لوکس ترین کامیون جهان

به لطف تهویه مطبوع کمکی الکتریکی، باتری‌های AGM بدون نیاز به تعمیر، کنترل آب و هوای خودکار و عایق حرارتی اضافی، پکیج Climate کنترل بهینه دمای داخل را تسهیل می‌کند و به راننده این امکان را می‌دهد که بدون توجه به گرم یا سرد بودن بیرون احساس راحتی کند.

راحتی لوکس ترین کامیون جهان

این پکیج  راحتی با آینه اصلاح، سقف کشویی/بالابر شیشه ای برقی، نورپردازی LED محیطی، تشک PremiumComfort، یخچال کششی و ستاره درخشان مرسدس بنز، حداکثر راحتی را برای راننده در همه زمینه ها ارائه می دهد.

پکیج دید لوکس ترین کامیون جهان

پکیج دید با سنسور ویژه باران، چراغ‌های جلوی LED اصلی، چراغ‌های عقب LED و همچنین پرتوهای اصلی/دیتابی خودکار و چراغ پیچ2 کمک می‌کند تا سفر شما ایمن‌تر شود.

بسته ایمنی لوکس ترین کامیون جهان

علاوه بر Active Drive Assist 23,4,5 و Active Brake Assist 56,3 که در بسیاری از پیکربندی‌ها استاندارد است، بسته ایمنی نیز ایمنی را بیشتر می‌کند. این شامل Distance Control Assist3،7، کیسه هوای راننده، کابین خلبان چند رسانه ای تعاملی و صندلی معلق با هوای راننده در نوع راحتی است. دستیار پایداری تریلر و دستیار کنترل چرخش 3،8 حفاظت بیشتری برای راننده و وسیله نقلیه ایجاد می کنند.

لوکس ترین کامیون جهان با امکاناتی مانند:

  • کابین StreamSpace
  • MirrorCam
  • کنترل پیش‌بینی پیشرانه
  • پانل های جانبی آیرودینامیک برای تراکتورهای نیمه تریلر با پیکربندی چرخ 4×2
  • سیستم کنترل فشار باد لاستیک
  • برنامه های “اقتصاد” و ناوگان را هدایت کنید
  • ترمز موتور با کارایی بالا
  • کمپرسور هوای دو مرحله ای برای مصرف بهینه
  • کرکره رادیاتور
  • پمپ آب تنظیم شده
  • پوشش آیرودینامیک زیر بدنه
  • منحرف کننده های هوا
  • برش های خودکار
  • پمپ فرمان (کنترل الکترونیکی)
  • دینام، کنترل شده
  • منحرف کننده های جانبی درپوش

راهنمای خرید لوازم یدکی کامیون از شرکت اصفهان تخشا

شما می توانید برای مشاهده تمامی قطعات تولیدی این شرکت به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، از کارشناسان مجموعه مشاوره خرید دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۳۲۰۴۷۴۵  تماس گرفته و از مزایای محصولات این شرکت بیشتر آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری :
چقدر این مقاله رو دوست داشتید؟
5/5