تریلی چیست؟ - اصفهان تخشا

تریلی چیست؟

تریلی یک کامیون بزرگ با دو بخش، یک بخش کشنده در قسمت جلو که راننده می‌نشیند و بخش دیگری در عقب قرار دارد که، برای حمل کالا از آن استفاده می‌شود. این بخش‌ها توسط یک مفصل انعطاف پذیر به هم متصل می‌شوند تا، کامیون تریلر بتواند راحت تر دور بزند. اگر می‌خواهید در مورد تریلی بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

معرفی تریلرها

سردرگمی یکی بودن کامیون‌ها و تریلرها از این نشات می‌گیرد که، همه ما کامیون را بیشتر از تریلر می‌شناسیم. کامیون یک اصطلاح عامیانه برای وسایل نقلیه‌ای است که کالاهای سنگین و بارهای دیگر را حمل می‌کنند. این بدان معنی است که، یک کامیون به یک تریلر تبدیل شود.

از نظر فنی، کامیون و تریلر دو چیز متفاوت هستند. کامیون وسیله نقلیه‌ای است که، با موتور آن کار می‌کند و توسط یک شخص هدایت می‌شود. تریلر یک فضای بار متحرک است که برای کشیده شدن توسط یک وسیله نقلیه جداگانه طراحی شده است. یک تریلر را نمی‌توان به تنهایی اجرا کرد یا راند. برای آشنایی بیشتر با کامیون و تریلی بهتر است، مقاله فرق کامیون و تریلی در چیست؟ را بخوانید.

یک کامیون می‌تواند از انواع مختلفی از تریلرها برای جا دادن هر کاری که نیاز دارد استفاده کند. فقط باید یک تریلر جدید را جدا کرد و به آن متصل کرد. خودرویی که یک تریلر و یک کابین کاملاً متصل باشد، کامیون نامیده می‌شود. برخلاف کامیون‌های سنتی، تریلر را نمی‌توان به راحتی تعویض کرد.

انواع محبوب تریلر

از تریلرهای تخت تا جعبه‌ای، تریلرهای زیادی در داخل و اطراف شهرها وجود دارد. در برخی موارد، شناسایی هر یک و تشخیص اینکه برای چه چیزی استفاده می‌شود، ممکن است دشوار باشد. برای شناخت آنها، در اینجا برخی از انواع پرطرفدار تریلی در ایران آورده شده است.

تریلی کفی ( Flat-Top )

تریلرهای صفحه تخت و به عنوان گزینه پیش فرض در نظر گرفته می‌شوند. آنها تریلرهایی هستند که، دارای سطح قابل استفاده بزرگ و مسطح هستند. تریلر کفی در ابعاد و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند. از آنها برای حمل بارهای سنگین و بزرگ استفاده می‌شود.

تریلی کف یا تریلر کفی - اصفهان تخشا

تریلر قفسی

مشابه بالاپوش‌های مسطح، تریلر قفسی طوری طراحی شده است که، دارای سطح صافی باشد و در آن محموله قرار می‌گیرد. تفاوت آنها در این است که این نوع تریلر دارای قفسی برای محصور کردن و محافظت از محموله است. این امنیت بیشتر، آن را برای حیوانات و سفرهای طولانی در جاده‌های آزاد ایده آل می‌کند.

تریلی قفسی - اصفهان تخشا

تریلرهای جعبه‌ای

تریلرهای جعبه‌ای نسخه‌های بسیار ایمن قفس هستند. جدا از حفظ حریم خصوصی و حفاظت، تریلرهای جعبه‌ای به دلیل ضد آب بودن مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر محموله شما نیاز به محافظت در برابر عناصر دارد، تریلرهای جعبه‌ای یک انتخاب عالی هستند که توسط کشنده جابجا می‌شود.

علاوه بر این، تریلرهای جعبه‌ای را می توان به راحتی طراحی کرد و اغلب برای تبلیغ شرکت‌ها یا محصولات استفاده می‌شود. برای آگاهی بیشتر، مقاله کامیون کشنده چیست؟ را مطالعه کنید.

تریلی جعبه‌ای - تصفهان تخشا

خرید قطعات انواع کامیون از اصفهان تخشا

با این حال، شناسایی یا انتخاب نوع تریلر مناسبی که برای کسب و کار خود نیاز دارید، ممکن است گیج کننده باشد، به خصوص با انواع بسیاری که در حال حاضر موجود است.

خوشبختانه، متخصصان و مؤسسات قابل اعتمادی وجود دارند که می توانید برای یافتن تریلر مناسب به شما کمک کنند. همچنین برای خرید قطعات انواع کامیون تنها با شماره گیری  ۰۳۱۳۳۲۰۴۷۴۵ می‌توانید تمامی قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری :
چقدر این مقاله رو دوست داشتید؟
5/5