کامیون جفت چیست؟ - اصفهان تخشا

کامیون جفت چیست؟

کامیون هایی که در قسمت انتهایی دارای دو محور هستند را اصطلاحاً کامیون جفت می نامند. این نوع کامیون در باربری توانایی حمل بار تا ظرفیت 15 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 15 تن و کامیون 10 چرخ اشاره کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از کامیون جفت به شما ارائه دهیم.

کامیون از آن دسته ماشین سنگین هایی است که قسمت بارگیری آن به طور دائم به تراکتور متصل است. این کامیون‌ها عمدتاً برای حمل کالا و مواد سنگین استفاده می شود و همچنین به عنوان ماشین آتش نشانی استفاده می شود. این کامیون ها می توانند حداقل ۶ تن را حمل کنند. امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های یک باربری کامیون یا وسیله نقلیه است پس از یافتن بهترین کامیون، همه چیز در مورد انتخاب مناسب برای وسیله نقلیه شماست.

حمل و نقل بار توسط انواع کامیون انجام می شود. در جواب کامیون چیست می توان گفت یکی از محبوب ترین کامیون های باربری در ایران، است. کامیون کمی بزرگتر از نیسان و وانت است و سایزهای متنوع آن، قیمت مناسب نسبت به سایر کامیون های سنگین، فشردگی، بارگیری آسان مورد توجه رانندگان، شرکت های باربری و صاحبان بار قرار می گیرد.

انواع کامیون

برای هر نوع حمل بار , نوع خاصی از ماشین مخصوص حمل تعبیه شده که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

کامیون های تک محور

این نوع کامیون که به کامیون تک مشهور است در واقع دارای 6 چرخ می باشد به همراه اطاق نیز وجود دارد و بار هایی را تا سقف وزن 10 تن حمل می کند. گنجایش طول اطاق این کامیون ها حدود 5.80 تا 6 متر می باشد و عرض 2.20 را در بر می گیرد. برای جا گرفتن بار در داخل این کامیون ها باید در نظر داشت که طول و عرض آن باید از محدوده، مقداری کمتر باشد.

کامیون جفت محور

کامیون جفت یا 10 چرخ برای حمل بار تا وزن 15 تن در نظر گرفته می شود که طول آن معمولا بین 6.80 تا 7 متر می باشد و عرضی برابر با 2.25 نیز دارا است.

خرید و قطعات انواع کامیون از شرکت اصفهان تخشا

شرکت اصفهان تخشا یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه ساخت قطعات یدکی ماشین سنگین است. شما می‌توانید واترپمپ‌های کامیون این شرکت را با بهترین کیفیت ساخت و متریال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

شما می‌توانید برای خرید قطعات انواع کامیون از شرکت اصفهان تخشا به وبسایت این شرکت مراجعه کنید و در میان انواع قطعات تولیدی این شرکت؛ محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید قطعات ماشین سنگین اصفهان تخشا از طریق شماره  ۰۳۱۳۳۲۰۴۷۴۵ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری :
چقدر این مقاله رو دوست داشتید؟
5/5